Veelgestelde vragen

Ja, in de meeste gevallen wel. Vanaf €90,- per maand kun jij je boekhouding bij ons uitbesteden. Mocht je echt een grote administratie hebben, dan kan het zijn dat de tarieven wat hoger liggen, maar dat hoor je natuurlijk van te voren.

Ja, dat kan. Ben jij startend ondernemer of zzp’er? Dan raden wij je aan z.s.m. een goede boekhouder te vinden. Het is belangrijk (en wettelijk verplicht) je administratie goed op orde te houden. Bij A.B. Boekhouden & Consultancy, helpen wij je hierbij en zorgen we dat je optimaal profiteert van alle aftrekposten en belastingvoordelen!

Absoluut niet. Voordat er iets in rekening word gebracht, hebben wij dat altijd van te voren afgesproken. Op onze website kun je alle informatie vinden met betrekking tot onze tarieven. 

Het is mogelijk om vanuit je huidige boekhouder een overstap te maken naar A.B. Boekhouden & Consultancy. Wij raden aan om hier eerst een gesprek met ons aan te gaan zodat we alle details kunnen bespreken! Voor meer informatie kun je kijken bij ”overstappen van boekhouder’

Ja zeker! Wanneer je abonnement op zijn einde loopt, kun je deze (voor begin volgende periode) stopzetten. Zorg dat je dit wel op tijd doet, want anders word je abonnement automatisch voor 3 maanden verlengt.

Een affiliate is iemand die andermans producten of diensten promoot in ruil voor een affiliatecomissie. In dit geval, is dat dus een tegoed die je kunt inwisselen!

Bij een affiliate comissie kun je denken aan een tegoed die je opbouwt. Deze tegoed kun je inwisselen voor een korting op je abonnement (T.W.V. €35,00). Ook is het mogelijk, het tegoed dat je opbouwt uit te cashen voor €30,00 per persoon die je succesvol doorverwijst.

Op deze manier help je iemand aan een goede vertrouwelijke boekhouder en hou je er ook nog wat aan over, best lekker toch?

Ja, dat kan! Je kunt instappen wanneer je wilt! Is je onderneming al eerder in het boekjaar opgericht, dan betaal je voor het verwerken voor de voorgaande maand(en) eenmalig € 30 excl. btw per extra maand. Dus stap je in April van het jaar in, maar je administratie loopt al vanaf Januari, dan krijg je eenmalig een factuur van € 90 excl. btw. ( Prijs is afhankelijk van de grootte van je administratie)

Zeker niet! Wil je overstappen, maar heb je geen zin in het extra werk dat dit met zich meebrengt? Geen zorgen, wij regelen dit voor je. Het enige wat jij hoeft te doen is je huidige boekhouder op te zeggen binnen de gestelde opzegtermijnen en wij regelen de rest!

Indien je nog aan een contract vastzit, raden wij je aan deze contract uit te zitten en eventueel de overstap na einde van het contract te maken. Zo voorkom je onnodige kosten!

In deze situatie spreken we over een ”spoedaanvraag”. Wanneer wij een spoedaanvraag binnen krijgen, kunnen we je niet garanderen dat wij deze op tijd kunnen behandelen. Nemen wij jouw spoedaanvraag toch aan? Hou dan rekening met de extra kosten die dit met zich meebrengt. De kosten voor een spoedaanvraag zijn afhankelijk van de situatie waarin je verkeert. Wil jij iets met spoed geregeld hebben? Neem dan contact op met ons een vraag een vrijblijvende offerte aan!

Wil jij dat wij voor jou de aangifte inkomstenbelasting doen? Hou dan rekening met de extra kosten die dit met zich meebrengt. Indien wij al een lopende samenwerking hebben, word deze aangifte zonder extra kosten voor je gedaan. 

Indien er geen lopende samenwerking is, is de prijs natuurlijk afhankelijk van de grootte van je administratie.

Staat jouw vraag er niet tussen? Twijfel niet en neem contact met ons op!